Berka: Håll i er för 5-2 nu assså!!
Inlägg: 1088091
Svarskommentarer
Sv: MoDo @ Färjestad 2008-11-15 Face off: 16:00
Vi ligger i samma läge nu poängmässigt som under guldsäsongen, värvar vi bara Blatny så blir det guld...
Sv: MoDo @ Färjestad 2008-11-15 Face off: 16:00
källan: Vad ska man säga?! 3 raka , många skador och match på måndag. FAN VA TRIST!