Icing-Ove: Kan ingen ringa blatny!? :)
Inlägg: 1090371
Svarskommentarer
Sv: SV: Modo - Södertälje 2008-11-22
Berka:
Allvarligt förstår jag inte vad vi ska ha Blatny till. Han är en sopa som tar dumma utvisningar, som tar 20 omgångar för att komma i form.
Jo, jag vet att han har vunnit finaler och gjorde två mål i kvart 6 och ett mål i final 6. Det är snarare ett uttryck för slumpen.
Ingen Blatny hit, tack
Allvarligt förstår jag inte vad vi ska ha Blatny till. Han är en sopa som tar dumma utvisningar, som tar 20 omgångar för att komma i form.
Jo, jag vet att han har vunnit finaler och gjorde två mål i kvart 6 och ett mål i final 6. Det är snarare ett uttryck för slumpen.
Ingen Blatny hit, tack
Sv: SV: Modo - Södertälje 2008-11-22
Berka:
Tyvärr, Ecke söker någon som har gått hockeygymnasiet i Ö-vik :-) In med spelare som har lite karaktär och grisar lite, det är för mesigt idag.
Tyvärr, Ecke söker någon som har gått hockeygymnasiet i Ö-vik :-) In med spelare som har lite karaktär och grisar lite, det är för mesigt idag.