Poffa: Hur fan ska jag göra nu då? Enligt DB får jag aldrig mer sitta på min vanliga plats. Men det blir ju jäkligt bökigt att boka nya platser till varje match och dessutom släpa med brorsdottern varenda gång.
Inlägg: 1091111
Svarskommentarer
Sv: SV: Modo - Södertälje 2008-11-22
Paddan: Hör av dig till kansliet, de fixar nog det. De blir ju betydligt billigare än att skaffa 2-3 nyförvärv....