Inlägg: 1093971
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Medelpad har kommit tvåa engång i tv-pucken, kan det vara anledningen till deras stolta rubriker?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Det är bara ett litet stavfel, det är lite svårt det där med svengelska. Det ska naturligtvis vara:
"och bli en whineare, - Du också !"
"och bli en whineare, - Du också !"
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Är det nån som ser Frölunda -Linköping
helt otroligt att han dömde bort linköpings mål.
Domaren dömer mål men ändrar sig eftersom det hadde varit offside fem ,sex sekunder tidigare ,,men varför blåste ingen av då.
helt otroligt att han dömde bort linköpings mål.
Domaren dömer mål men ändrar sig eftersom det hadde varit offside fem ,sex sekunder tidigare ,,men varför blåste ingen av då.
Lumber Jack: Men va menar de med "och bli en vinnare, - Du också !"
Har de vunnit något?