spud: Timrå har väl "vunnit" silver någon gång i tiden också? Nu snackar vi förhistorisk tid dock.
Inlägg: 1094029
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: Så länge sen var det inte. Det var tidigt 70-tal. Nästan nutid.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: Att det är förhistorisk tid är nog underförstått då det gäller timrå och framgångar.