Inlägg: 1094056
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Ja det är klart, att bli 12e bästa lag i sverige är väl att anse som en hockeyframgång där.
Det är inte sant, jag minns det som igår när de gick upp i ES senast.