MorganaLefaey: våra säsmta spelarna är Snellman,Kurvinen och toukko
Inlägg: 1095259
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Visst börjar tålamodet med Snellman ta slut, men antingen har han stor potential eller är han billig, för annars hade han suttit och snackat med "färjan Håckan" över en GT för länge sen.
Sen förvånar det mig att ingen nämnt Wargh som en av de sämsta, fylle Hasse hade nog spelat rejälare i egen zon.
Sen förvånar det mig att ingen nämnt Wargh som en av de sämsta, fylle Hasse hade nog spelat rejälare i egen zon.