spud: Wargh som back är ingen höjdare, Wargh som forward är en positiv injektion. Warg, Wargh och Steen var t ex alldeles strålande innan skadeeländet slog klorna i MODO.
Inlägg: 1095269
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Poffa: Jo visst var han det, men nu var det ju ett par matcher han fick spela Forward, och det förvånar mig att han fortfarande får spela back. Vem som helst hade varit bättre där bak än Wargh, och då tycks det inte spela någon roll att han spelat back i juniorer åldern.