Till oss alla, från mig själv, en riktigt god jul. Detta är nog vad vi kan behöva... Summa sumarum, lite flyt helt enkelt.
Inlägg: 1095570
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Efter att ha läst i taxeringskalendern hur mycket man tjänar som sopskyffelchef i Swedbank Arena säger jag: Sparka Hedin!