MODOJohan: för att?
Inlägg: 1095583
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
spud: Jag tycker man kan gräva ner sig själva för detta e pinsamt. total katastrof, utspelade och förnedrade i match efter match med vissa undantag.
Är modo verkligen så dåli att man inte har något i elitserien att göra, de som såg ut som en svacka pga. skador ser ut som ev svacka för att dom är hellvetes dåliga helt enkelt!
Är modo verkligen så dåli att man inte har något i elitserien att göra, de som såg ut som en svacka pga. skador ser ut som ev svacka för att dom är hellvetes dåliga helt enkelt!
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
spud: Jisses, vad ska jag svara på nu då? Livboj eller parkeringsplats?