Paddan: Oj då... nä ska vi åka spark? Jag är så less nu
Inlägg: 1095610
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Berka: Äh, jag orkar inte. Det är så kraftödande att sopa bort snö från bilen och skotta min stora parkeringsruta.