Undrar hur modos ledning resonerar nu? Vi har grova problem i defensiven över hela banan.
Inlägg: 1095630
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Berka: "Pengar rullar in som dom ska, de går bra nu, rysk kaviar på mitt fat, de går bra nu, kompis de går bra nu...."
Ungefär så?
Ungefär så?