Inlägg: 1095683
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
renen: Ingen anledning?
Det har gått 30 omgångar och Harri har inte lyckats frambringa något som ens kan förväxlas med ett försvarsspel.
Det har gått 30 omgångar och Harri har inte lyckats frambringa något som ens kan förväxlas med ett försvarsspel.
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
renen:
Vi har fortfarande inte full trupp efter skadeeländet. Några matcher behövs för att sätta positionsspelet igen.
Däremot så oroar det att det ser så håglöst ut på många håll.
Vi har fortfarande inte full trupp efter skadeeländet. Några matcher behövs för att sätta positionsspelet igen.
Däremot så oroar det att det ser så håglöst ut på många håll.
Freddan? som har spelat med 5-6 st i dagens trupp.