Paddan: Och inte blir det lättare på Lördag.Då kommer Saik att blåsa oss av banan
Inlägg: 1095685
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Gusse: Jag tror harri är nöjd med dagens prestation. freddan har sagt samma sak i varje intervjuv i de 5 senaste matcherna så allt verkar gå in hos spelarna
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Gusse: Jepp, så det får nog bli en sen middag utan teve på lördag.