Inlägg: 1095706
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Paddan: Ska vi nämna det positiva i dagens match. Jag vet inte om det hunnits med. Ulmer var rätt ok och tog en del offensiva initiativ. Sundström var bra även om han verkar ha tappat förmågan att göra mål i öppen bur.
Resten var rätt usla. Victor var minst lika virrig som ifjol. Om vi har backbrist, varför inte testa Snellman som back? Då får vi ju en vettig forward i Wargh iaf. Nu är ju killen bara i vägen för sina lagkamrater.
Resten var rätt usla. Victor var minst lika virrig som ifjol. Om vi har backbrist, varför inte testa Snellman som back? Då får vi ju en vettig forward i Wargh iaf. Nu är ju killen bara i vägen för sina lagkamrater.
Var sjutton finns den spelaren som jagar på spelarna i båset och får de att tända till lite extra, var finns den spelaren som orkar göra något annat än att bara glida på skridskorna i försvarszon, var finns den spelaren som vågar vara lite kreativ i anfallszon, var finns jävlaranamman i sargspel och tacklingar. Var finns det någon form av grundspel som man kan luta sig mot och inte bara glida runt som fem kalkoner utan lokalsinne. Var finns det sju genetiska kopior av Timander.