Inlägg: 1095744
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Modo har de bästa testvärden jag har sett , jag är inte orolig, vi är bäst, vi är Heart of Hockey, vill Modo vinna så vinner Modo, Pierre Hedin har spelat i Toronto, Per Hållberg kan bara han vill, Harri gillar att basta och Modo är bäst efter jul....
Flera inlägg senaste veckan som jag håller med om.
Vad faan, är inte du ordförande i backhatarklubben ?