Dragan 2k: Ja precis han, ja men det är ju ett ofantligt nerköp av ett redan dåligt lag.
Inlägg: 1099286
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det verkar vara en ny back på väg in enligt Rindell, bara att börja spekulera...