Inlägg: 1100723
Svarskommentarer
Sv: Slutet för Foppa?
knaskamilla:
Visst var det ett jävla liv mot Djurgården den där matchen, men det var trots allt missnöjesyttringar mot domarn.
Visst var det ett jävla liv mot Djurgården den där matchen, men det var trots allt missnöjesyttringar mot domarn.
Jag vet inte...beror inte det lite på vilken sorts drag man menar också...? Jag minns en match mot DIF...