Sv: Slutet för Foppa?
hellge: "Visst var det ett jävla liv mot Djurgården den där matchen, men det var trots allt missnöjesyttringar mot domarn."

Sällan har konstruktiv kritik manifesterats så unisont, kanske aldrig.