Nedrans pessimister... fortsätt tro på vårt älskade Modo för bövelen!! Ni ger då alltid upp i motgång. Våga vara supporter!! FORZA MODO! MOT SLUTSPEL, så klart! Detta är en ful trend som vi kommer bryta!
Inlägg: 1104857
Svarskommentarer
Sv: Squadra Toro HVseosso VS The Cardiac Arrests, 30/12-08
MODOJohan: Du låter som en framtida sportchef i Modo
Sv: Squadra Toro HVseosso VS The Cardiac Arrests, 30/12-08
MODOJohan:
Ta det lugnt. Vi är motgångssupportrar. Inte medgångssupportrar.
Sparka Hedin, och Hedin och Harri och Kekkonen eller vad finnarna heter.
Ta det lugnt. Vi är motgångssupportrar. Inte medgångssupportrar.
Sparka Hedin, och Hedin och Harri och Kekkonen eller vad finnarna heter.