Frisco: Myrstackarna. Pinne i röven, det kan inte vara roligt.
Inlägg: 1109144
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sv: Modoresa 12/1-2009
Hahl Bundy: Numo är en stor jävla fjant och rikspajas.
Uno Gordon @ VIP-logen Idag kl. 16:29 | | Permalänk
Kommentera | Prenumerera | Anmäl
Enligt vissa i Tikboken så är du tydligen en fjant och rikspajas.
Hahl Bundy: Numo är en stor jävla fjant och rikspajas.
Uno Gordon @ VIP-logen Idag kl. 16:29 | | Permalänk
Kommentera | Prenumerera | Anmäl
Enligt vissa i Tikboken så är du tydligen en fjant och rikspajas.