Inlägg: 1109163
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Just ja, det satt ju några där bredvid AM och såg buttra ut. Fast de kanske alltid ser ut så. Mmm... butterkaka...
Vadå, det satt folk på både Poffa, Salles och Daniels platser igår trots att de inte dök upp. Fast fråga AM hur bra det går att gå och sätta sig på en osåld plats. =)