Paddan: Hörde rykten att man skulle slopa 3p systemet nästa säsong. I stället så skall man främja fartglad och målrik hockey genom att helt enkelt låta serien baseras på hur många mål man gjort. :)
Inlägg: 1110732
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så vet jag inte hur jag ramlade över denna skit, men jag kunde inte låta bli att garva ändå. Tror att jag ska skicka den till Dick Axelsson så att han blir lite glad...