Inlägg: 1112836
Svarskommentarer
Sv: Tjajkovski vs Eurodisco, Swedbank Arena 15/1-09 kl 19.00
zigge: Nåja. Vi är inte det bästa laget på tekningar direkt, men nog kan vi vinna tekningar. Susse vann fyra stycken i rad i samband med PP i första perioden. Och Warg är 11:a och Steen 14:e totalt sett i ES.
Nåt MoDo MÅSTE förbättre är ju tekandet, de har ju förlorat stort i alla matcher iår, de har ingen "N Falk i gammalt gott slag".