spud: Nä, jag har fått uppfattningen att du röstar på det röda laget.
Inlägg: 1113235
Svarskommentarer
Sv: DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00
Lumber Jack: jorå så är det säkert, mest i brist på rimliga alternativ.
Men att låta marknaden bestämma efter vem som ger det bästa alternativet var lite mer kapitalistiskt än socialistiskt.
Har länkat till ett fint reportage om Tikarnas måldomare. Och det kan vara så att ju sämre syn man har desto större är risken att bli tik-supporter.
Men att låta marknaden bestämma efter vem som ger det bästa alternativet var lite mer kapitalistiskt än socialistiskt.
Har länkat till ett fint reportage om Tikarnas måldomare. Och det kan vara så att ju sämre syn man har desto större är risken att bli tik-supporter.
Länkar:
http://st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=793250&nav_section=2&nav_order=4&nav_part=2
http://st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=793250&nav_section=2&nav_order=4&nav_part=2