oscaaaar: Zacke har släppt fler galna returer än jag svär på en dag. Det är inte det som behövs om man skall vinna matchen. Jag skulle bli tokig som back om man hade ett bollplank med sprickor bakom sig.
Inlägg: 1113473
Svarskommentarer
Sv: DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00
MorganaLefaey:Sant , men det hjälper knappast heller om våra spelare ska fara å tappa klubborna hela tiden så dif får chanser.
Sen har verkligen dif flyt som lyckas göra mål på i stort sett ingenting