Inlägg: 1113595
Svarskommentarer
Sv: DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00
Poffa: Tja, enbart Timander "tappade" väl klubban tre gånger.
Sv: DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00
Poffa:
Komplex?
Jobbigt o se de alla stora husen i Stokkholm eller?
Komplex?
Jobbigt o se de alla stora husen i Stokkholm eller?
Vissa här inne undrar varför MODO-spelare tappar klubban hela tiden i den här matchen. Det kallas interference. Både när Steen och vem det nu var andra gången tappar klubban får de rejäla slashingar på klubban.
Sjöberg är en sopa. Men det är inte därför MODO förlorar, det gör man för att man går in på isen med ett komplex.