pratarn: Jag skämtade jag om det inte framgick i mitt inlägg.Jag har inget emot timrå.Och du sluta med personliag påhopp är du snäll.
Inlägg: 1113638
Svarskommentarer
Sv: DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00
Modoante: Det var du själv som gav dig in i leken, så sluta gnälla om personliga påhopp.