Inlägg: 1113808
Svarskommentarer
Sv: DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00
NuMo: Inte för att vara en... en MODO seger mot DIF är ungefär som du hade hockeyfrilla eller NuMo hade kort hår... Eller ännu värre Poffa utan Hood.
Bjuder på mig själv också med en en hemma seger med vinst på 350kr :-)
Bjuder på mig själv också med en en hemma seger med vinst på 350kr :-)
Svenskaspel hade satt ett odds påhemmaseger på 2,30 eller något liknande. Idiotiskt att man inte sålde huset och satte hela slanten på det. Det är ju ett överodds utan dess like.
Bremberg. Vafan är han fridlyst eller vad är det?