Inlägg: 1113813
Svarskommentarer
Sv: DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00
MODO-match i S-holm slutar ofta med förlust om man tittar bakåt.
Det känns bra att MODO inte behöver möta DIF i kvarten. Jag menar att DIF inte kommer dit. Skulle DIF ta sig till slutspel, så är de knappast bland de 4:a första.
Tippar att MODO blir 6:a ev 7:a och blir valda av FBK eller HV.
Det känns bra att MODO inte behöver möta DIF i kvarten. Jag menar att DIF inte kommer dit. Skulle DIF ta sig till slutspel, så är de knappast bland de 4:a första.
Tippar att MODO blir 6:a ev 7:a och blir valda av FBK eller HV.
Sv: DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00
65selander: J18 lyckades vinna iallefall...
hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc/hm/nyheter/20128.htm
Kanske A laget skulle ta några tips från J18
hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc/hm/nyheter/20128.htm
Kanske A laget skulle ta några tips från J18
Kort hår skulle ju vara "Statsvetaren" Lumber Jack. Förresten Ni kan lämna igen Westerlind nu.