Inlägg: 1115792
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahl Bundy: Jaa, en placering sämre faktiskt.
Välkänd taktik, sparka på den som ligger, man vet ju aldrig när man ligger där själv.
Välkänd taktik, sparka på den som ligger, man vet ju aldrig när man ligger där själv.
Sen så upptäckte jag att namnen på sportchefen, VD:n o spelarna inte stämde med Timrå o då upptäckte jag att jag var härinne hos Modoiterna.
Tänk så det kan svänga, Va? Tänk så det kan bli?
Upp med mungiporna, länskollegor! Kan det bli så mycket värre?