Inlägg: 1115796
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Nä de orkar jag inte heller, jag lever i en sån där bubbla som vi ser till höger under våra vänner
Själv tänker jag tvärtom: orka vara frustrerad...