Inlägg: 1116226
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping 090124
Paddan:
Morgan Johansson är ju skitbra. Vi är 3-0 när han har dömt oss i år. ;-)
Morgan Johansson är ju skitbra. Vi är 3-0 när han har dömt oss i år. ;-)
Neeeeeeeeeeeeeej!!!!!1