Men frågan är varför det behövdes vänta så länge som till nu för att få in spelare som vi behövt i månader?
Inlägg: 1121450
Svarskommentarer
Sv: Building the future, Silly Season 08-09
spud: Kanske "marknaden varit död" tills nu, som fax-Sundlöf menat?!?
Torkki har väl fått spelat tills nu, eller? Nån som har koll på finska ligan?
Torkki har väl fått spelat tills nu, eller? Nån som har koll på finska ligan?
Sv: Building the future, Silly Season 08-09
spud: Ecke har inte hittat någon leverantör av faxpapper till faxen han fick av Sundlöf.