MODOJohan: Det får nog bli hundarna som slänger in en i eget mål i sådana fall för tikarna leder skotten med 7-0 i andra.
Inlägg: 1121600
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Inte många resultat som går Modo's väg i kväll om man säger så. Är väl bara Brynäs som ligger under av de lag som man slåss om de viktiga platserna med.
Djurgården har väl iofs bara 2-2 men så som de spelar just nu så är det löjligt om de förlorar. Sen så gör Timrå mål än en gång och 4 mål är nog alldeles för mycket för FBK i sista. SSK kan man nästan inte ens hoppas på.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Det spär ju bara på mitt hat mot dom! Jag har tippat Färjestad som vinnare, går det vägen så blir jag 1300 kr rikare. Förutsatt att Modo och Djurgården också vinner... och det ser ju heller inte bra ut. Får förlita mig på mitt Över/Under-tips.