oscaaaar: Med 3-1 inför sista så tror jag inte LHC släpper det här. Tragiskt på en jävla kompensationsutvisning. Jaja vad är väl en kväll på slottet eller vad nu askungen brukar säga.
Inlägg: 1121918
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Bedrövligt, vi har verkligen inte råd att bli bortdömda. I övrigt har vi spelat bra.