Inlägg: 1122684
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Hurra! Men vad ska jag göra med alla replicor jag redan har hängandes hemma då?
Hurra! Men vad ska jag göra med alla replicor jag redan har hängandes hemma då?
Grattis. Äntligen kan du kasta casual-paltorna och dra på dig något rejält rött!