Poffa: Men var det verkligen det som var problemet den säsongen? Hur var det med att ni i stort sett enbart hade lirare i laget och väldigt få sarggnuggare eller grovjobbare, typ Samuel Påhlsson?
Inlägg: 1123265
Svarskommentarer
Sv: DM-final
Dream Team: Det stämmer bra som du säger. Samme och Susse var två viktiga kuggar som saknades.
Den säsongens stora fel som "återtåg" för Modo var väl egentligen framförallt att hela NHL kom hit. Modo fick inte valuta för sina spelares kompetens gentemot övriga lags inhemska spelare.
Fast som sagt. Med Påhlsson, Sundström samt lite mer tur med Foppa så hade det nog sett annorlunda ut.
Den säsongens stora fel som "återtåg" för Modo var väl egentligen framförallt att hela NHL kom hit. Modo fick inte valuta för sina spelares kompetens gentemot övriga lags inhemska spelare.
Fast som sagt. Med Påhlsson, Sundström samt lite mer tur med Foppa så hade det nog sett annorlunda ut.