Inlägg: 1128149
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Gör vlärden en tjänst och lägg in mp3-filen i filarkivet vetja.
Så kan man (läs jag) ladda ner den till mobilen direkt.
Så kan man (läs jag) ladda ner den till mobilen direkt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Ah, där ser man, ibland ser man inte skogen för alla träd. :)
Jodå, det vet jag väl.
Det där är fixat sedan länge! :)
Jag blev mer nyfiken på vad Nordaboy ville säga med sitt inlägg...