Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge: Hmm, han har ju faktiskt hela 2 röster...
RIKU HAHL, Frölunda 2 röster
STEPHEN DIXON, Brynäs 1 röst

Lustigt när de säger "SPORT-Expressen stora spelarenkät " - 60 st?