Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fick en inbjudan till Facebookgruppen "Vi som VILL flytta Eon Arena till Sundsvalls hamn!!"...hade det inte varit dubbla utropstecken kanske jag hade gått med.