Gidde: Kan du inte förvarna innan du drämmer till med Abris-citat? Nu fick jag ju mjölk över hela tangentbordet! ;)
Inlägg: 1129442
Svarskommentarer
Sv: 2009-02-19 19:00 Rögle - MoDo Lindab Arena
BanaN:
Hehe!
Problemet är att i ES så är det just vi som har det svagaste målvaktsparet, så Harri har inte kunnat använda den där så ofta ;-)
Hehe!
Problemet är att i ES så är det just vi som har det svagaste målvaktsparet, så Harri har inte kunnat använda den där så ofta ;-)