Inlägg: 1129456
Svarskommentarer
Sv: 2009-02-19 19:00 Rögle - MoDo Lindab Arena
Gidde: Torrki går in med Salle och Svarten ikväll!
13. TUOKKO, Marco
20. STEEN, Oscar
11. ENSTRÖM, Thomas
4th Line
29. MOLINDER, Andreas
18. HÅLLBERG, Per
22. YETMAN, Patrick
79. WARG, Fredrik
19. ULMER, Jeff
3rd Line
5. JONSSON, Hans
34. WARGH, Tommy
15. SALOMONSSON, Andreas
39. SVARTVADET, Per
25. TORKKI, Sami
2nd Line
35. HEDIN, Pierre
7. HRABAL, Josef
10. SKRÖDER, Per-åge
24. SUNDSTRÖM, Niklas
36. ZUCCARELLO-AASEN, Mats
1st Line
41. HEDMAN, Victor
3. TIMANDER, Mattias
Goalkeepers
30. ZAJKOWSKI, Michal
1. SVEDBERG, Niklas
13. TUOKKO, Marco
20. STEEN, Oscar
11. ENSTRÖM, Thomas
4th Line
29. MOLINDER, Andreas
18. HÅLLBERG, Per
22. YETMAN, Patrick
79. WARG, Fredrik
19. ULMER, Jeff
3rd Line
5. JONSSON, Hans
34. WARGH, Tommy
15. SALOMONSSON, Andreas
39. SVARTVADET, Per
25. TORKKI, Sami
2nd Line
35. HEDIN, Pierre
7. HRABAL, Josef
10. SKRÖDER, Per-åge
24. SUNDSTRÖM, Niklas
36. ZUCCARELLO-AASEN, Mats
1st Line
41. HEDMAN, Victor
3. TIMANDER, Mattias
Goalkeepers
30. ZAJKOWSKI, Michal
1. SVEDBERG, Niklas
Zacke är en OK backup-målis, men absolut ingen förstemålvakt i ES.
Han klarar inte att vara stabil 30-40 matcher under en säsong, och gör dessutom sällan dom där "idioträddningarna", trots att jag minns en sådan mot Timrå ifjol, eller om det var året innan.