Inlägg: 1130447
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MoDo 090221
Berka: Och så lämnade du den fysiske och fantastiske Hasse Jonsson utanför laget, med andra ord.
Stenkoll.
Poffa:Jag har sett hasse gått på kropp ett flertal tillfällen de senaste 3 matcherna, oftast framför egen kasse! Ja skillnaden är hårfin det håller jag med om, och om jag måste välja så är hedin 7:e och vestin utanför truppen
timmy.hedman,kurvinen-hrabal, hållberg-wargh , -hedin eller nått ditåt