Salle: 6-0 blir inget att gräva ned sig för alltså.
Inlägg: 1130498
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MoDo 090221
NuMo: Vad är det man säger, den enda sanna glädjen är skadeglädjen eller något sånt. Det måste vara detta som nästan fått Timråiterna att glömma bort att glädjas åt 8-0 segern över Skellefteå för att istället turas om att på olika sätt tala om hur mycket de ogillar MoDo.
Sv: Färjestad - MoDo 090221
NuMo: Nä...
Jag har räknat på att MoDo tar 3p till denna säsong och det i sista omgången hemma emot SSK.
Och med det klarar vi oss från kval.
Jag har räknat på att MoDo tar 3p till denna säsong och det i sista omgången hemma emot SSK.
Och med det klarar vi oss från kval.