Berka: Äh, de vilar sig ju i form, precis som de gjort nu i snart 52 omgångar. Det är ju snart dags för fettisdagen, då gör Döme comeback i MoDo...
Inlägg: 1130529
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MoDo 090221
Paddan: Måste vara trevligt att ha den lön de har och inte behöva ta i. De får ju en ny klubb nästa säsong ändå om det värsta skulle ske.