Inlägg: 1130532
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MoDo 090221
NuMo: Hm, uddlöst framåt, ickeexisterande backspel... och mittzonsspelet har Harri tydligen helt glömt bort att lära ut. Jag förmodar att det är en trevlig match att titta på... om man inte är MoDoit. Själv tittar jag på Discovery Science.
Man vågar inte pröva ens.