Är det backarnas afton...?
Inlägg: 1131271
Svarskommentarer
Sv: 2009-02-23, kl 19:00, MoDo-Luleå
knaskamilla:
Man tar sig i kragen helt enkelt, kanske för att man inser att man blir förnedrade av Leksand i en ev kvalserie :)
Man tar sig i kragen helt enkelt, kanske för att man inser att man blir förnedrade av Leksand i en ev kvalserie :)