Inlägg: 1131446
Svarskommentarer
Sv: 2009-02-23, kl 19:00, MoDo-Luleå
Poffa: Den var nästan lika bra som den rullade, via hockeyombudsmannen, in på jumbotronen.
Jo(han) Har(ju) noll poäng ikväll.
Att inte AM har kommit på nåt liknande än är ett mysterium.
Jo(han) Har(ju) noll poäng ikväll.
Att inte AM har kommit på nåt liknande än är ett mysterium.
Luleklacken skrek flera gånger:
Lule ååå
Lule ååå
Lule ååå
Va faan, vet de inte att det heter Lule Älv?