Inlägg: 1132434
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: PK? Vari ligger integritetskränkandet? Om min tonårsdotter går på droger i skolan eller utanför skolan så skulle jag mer än gärna vilja bli informerad om detta! Skulle inte alls ta illa vid. Varför tror de negativt inställda personerna att man gör sådana här insatser för att jävlas och kränka eleverna? En barndomskamrat till mig tog en överdos för en tid sedan, och inte många hade ens en susning om att han nyttjade... Stackars föräldrar som får genomlida något så hemskt.
Det är väl så det är. Det är PK att tycka att sådana grejer är integritetskränkande.